Hakkımızda

ELEKTRONİK GAYRİMENKUL BİLGİ SİSTEMİ (EGABİS)
BEYTECH YAZILIM ÇÖZÜMLERİ LİMİTED ŞİRKETİ

HİZMET VERENLER İÇİN ABONELİK SÖZLEŞMESİ

Hizmet Sağlayıcı: Elektronik Gayrimenkul Bilgi Sistemi - EGABİS


Platform ve/veya İnternet sitesi: https://www.egabis.com/.tr


Kullanıcı: Bireysel ve Tüzel kişiler


Hizmet Alan: Bireysel ve Tüzel kişiler


Hizmet Veren: Hizmet alanın iş ve işlemlerini önceden belirlenmiş şekilde yapmak ve buna vakıf olduğunu ve sistem tarafından kabul edilen Bireysel ve Tüzel kişiler


Broker: Emlak alım, satım ve kiralamaya yetkili, MYK seviye 5 belgesine haiz olan kişi veya kurum ile Satış ofisleri,


Emlak Danışmanı: Broker’in gözetiminde en az 100 saatlik emlakçılık eğitimi almış olan çalışan kişi,


Ziyaretçi: İnternet sitesine kısa süreli erişim sağlayan sisteme bireysel/kurumsal üye olan veya üye olmadan sitede gezinti yapan gerçek veya tüzel kişilerin içinde yer alır.


Partner: Emlak alım satımında Broker/danışmana dışarıdan portföy yönlendiren kişi

TARAFLAR

Madde 1 –

Hizmet Sağlayıcı:

Beytech Yazılım Çözümleri Limited Şirketi – Elektronik Gayrimenkul Bilgi Sistemleri

Ünvanı: (EGABİS internet sitesi https://www.egabis.com/.tr)

Adresi: Cemalpasa Mah. Gazıpasa Blv. Karadayı Apt No: 20 Ic Kapı No: 13 Seyhan/ Adana

Vergi D./NO: Ziyapaşa Vd / 1681263648

İletişim: 0322 502 49 49

E-Mail: info@egabis.com.tr / sikayet@egabis.com.tr

Hizmet verenler olarak aşağıdaki kullanıcılar yer almaktadır;

  1. Sigorta
  2. Ekspertiz
  3. Nakliye
  4. Temizlik
  5. Bakım-Onarım-Boya
  6. Tesisat
  7. Çilingir


Madde 1.1 - Yukarıdaki kullanıcılar *Taşınmaz Ticareti Hakkında Yönetmelik kapsamında ilgili izinleri almış olmaları halinde EGABİS sistemini kullanabilecek ve bu izinleri almış hizmet verenler ile birlikte çalışanlar kullanabileceklerdir.


Madde 1.2 - Hizmet verenler olarak, işbu Kullanım Koşullarını okuduğunuzu, içeriğini tamamen anladığınızı, Kullanım Koşullarında belirtilen ve Platformda bulunan ve zaman içinde yer alacak tüm hususları kayıtsız ve şartsız olarak kabul ettiğinizi, Platformda belirtilen tüm hususlarla ilgili olarak herhangi bir itiraz ve defi ileri sürmeyeceğinizi kabul, beyan ve taahhüt ediyorsunuz. Bu koşulları kabul etmediğiniz takdirde, Platformu kullanmaktan lütfen vazgeçiniz.


Madde 1.3 - EGABİS kullanım koşullarını platformun kullanımlarını iyileştirme, değiştirme ve yeni özellikler ekleme vs.gibi durumlarda kullanıcılara bildirim yapmadan değiştirebilir ve güncellemeleri yapabilir. Bu değişiklere ilişkin Kullanıcı Sözleşmesi Platform üzerinde yayınlandığı an geçerli sayılacaktır. Platformun kullanımı için belirli bir bedel ödeyen, ödemeyen ve ziyaretçi olarak platforma giren gerçek ve tüzel kişiler kullanım koşullarında yapılan her türlü değişikliği kabul etmiş sayılacaktır. Kullanım koşulları www.egabis.com/.tr internet sitesi üzerinden yayınlanacak olup, tüm kullanıcıların erişimi mümkün olabilecektir.

KONU

Madde 2.1 - Bu sözleşme, hizmet sağlayıcı tarafından gayrimenkul yönetimi, kiralama, alım ve satım aşamasında mülk sahibinin, kiracının, emlakçıların(Broker) ve alım-satıma bağlı veya harici alınan ekspertiz, sigorta, temizlik, nakliye, boya, tesisat, çilingir ve bakım onarım gibi hizmetler hakkında platform hizmeti sağlamaktadır. Verilen bu hizmetin yanında mülk sahipleri yönünden gayrimenkul takibi ile yönetim ve kira takip sistemi olan ve Elektronik Gayrimenkul Bilgi Sistemi olarak tanımlanan (bundan böyle "EGABİS" olarak anılacaktır) internet sitesi üzerinden kullanım ve satış şartlarını belirlemek üzere hazırlanmıştır. Taraflar arasında imzalanan sözleşme kapsamında kararlaştırılan süre boyunca programın internet üzerinden kullanım hakkını ifade eder. Kullanım hakkı “https://www.egabis.com/.tr” web sitesi içeriği ile sınırlıdır.


Madde 2.2 - EGABİS Hizmet Veren(ler) ve Hizmet Alan’ın içeriklerini kendileri oluşturdukları hizmet, ürün veya hizmet talebi bilgilerinin, kendisine bildirilen içeriğe uygun olarak ve işbu Sözleşme hükümleri çerçevesinde, Web Sitesi’nde yer almasını sağlar.


Madde 2.3 - EGABİS https://www.egabis.com/.tr yalnızca bir platformdur, Web Sitesi’nde yer alan hizmetlerin sahibi değildir. EGABİS www.egabis.com/.tr aracı hizmet sağlayıcıdır ve hizmet sunduğu elektronik ortamı kullanan gerçek ve tüzel kişiler tarafından sağlanan içeriği kontrol etmek, bu içerik ve içeriğe konu mal veya hizmetle ilgili hukuka aykırı bir faaliyetin ya da durumun söz konusu olup olmadığını araştırmakla yükümlü değildir.

TARAFLARIN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ

Madde 3.1 - Kullanıcı gayrimenkul alım/satımı, kiralama ile gayrimenkul yönetimi ve kiracı olarak sistemi kullanmaktadır. Kullanıcı alım, satım ve kiralama hizmetlerini Emlak Brokerleri ve Danışmanları aracılığı ile yürütür. Kullanıcılar gayrimenkul takip ve yönetimi ile kira takip ve yönetimi modüllerini birbirleri arasında da gerçekleştirebilir. Kendi aralarında sistem tarafından içeriği üretilen sözleşmeler oluşturabilirler.


Madde 3.2 - Hizmet verenler iletişim bilgilerini sisteme kaydetmek zorundadır. Firma tam adı, adresi ve iletişim bilgileri, çalışan bilgileri ve portföylerini sisteme girmek zorundadır. Firma Vergi levhasını, Taşınmaz Ticareti yetki belgesini, imza sirküsünü ve oda kayıt belgesi gibi belgeleri sisteme veya sistem yetkililerine posta, e-mail gibi araçlarla ulaştırması gerekmektedir. Hizmet sağlayıcı tarafından gerekli gördüğü takdirde ek belge ve bilgiler istenebilir.


Madde 3.3 - Hizmet verenler vermiş oldukları hizmete ilişkin işlemlerinde müşterilerine ait bilgileri sisteme kayıt etmektedir. Bunun yanında gayrimenkullerini yönetmek için kullanan Bireysel ve Tüzel kullanıcıların gayrimenkullerini sistem üzerinden yetkinliği ve deneyimleri ile düzenleyebilir. Aynı zamanda çalışanlarının yaptığı işlemleri takip edebilir, hedef ve performanslarını takip edebilir. Sistemin aktif kullanılabilmesi için sistemde yer alan bilgilerin doğru ve eksiksiz girilmesi gerekmektedir. Aksi halde sistemde bilgi doğru veya eksik olması durumunda çalışmayabilir veya eksik bilgi üretebilir. Kullanıcıların eksik bilgi vermesi neticesinde sistemde kaynaklanan sorunlardan EGABİS sorumlu değildir. EGABİS kullanıcıları sadece ödeme konusunda taraflara kolaylık sağlayarak ödemelerini garanti altına alır.


Madde 3.4 - Sistem kurumsal kullanıcıların müşterilerine ve/veya müşterilerinin gayrimenkullerine bağlı sözleşme oluşturmada sadece içerik üreticisi olup, sözleşme ile doğacak ve/veya doğabilecek bütün hukuki bağlayıcılık kullanıcılara aittir. Kurumsal kullanıcı bu sistemi kullanması ile içerik üreticisi olan EGABİS’in sorumlu olmadığını ve sadece kullanıcıların sorumlu olduğunu kabul ve beyan eder.


Madde 3.5 - Sözleşmede belirtilen kullanıcılardan:


  • a) Sigorta (Doğrudan): Bu işlem sistem üzerinden anlaşılan ve Beytech yöneticilerinin yer aldığı bir şirket üzerinden tali şube aracılığı ile sağlanmaktadır. Bu işlemi sistem üzerinden doğru bilgiler girerek poliçelerini direkt tekliflerini görebilir ve bu alandan ödemelerini gerçekleştirebilirler.
  • b) Ekspertiz (Doğrudan): İş ortaklığı bulunan SPK onaylı lisans almış kişi veya kurumlar aracılığıyla fiziki inceleme ve/veya ürün talebine göre online ve masa başı olmak üzere kullanıcıların talep etmesi durumunda teklif olmaksızın direkt alım yapabilmektedirler.
  • c) Nakliye, Temizlik, Bakım-Onarım-Boya, Tesisat ve Çilingir kullanıcıları teklif üzerine iş alabilmektedirler.

Madde 3.6 - Bu kullanıcılar talep sahibinin onay ve ödeme işlemleri öncesi müşterinin iletişim bilgilerine ulaşmaya çalışmak için kendi veya firmalarına ait veya başkalarına ait üçüncü kişilerin iletişim bilgilerini ve/veya adres bilgilerini paylaşamazlar. Bu bilgileri paylaşmaları durumunda doğabilecek zarardan müteselsilen sorumlu olup EGABİS firmasının veya bağlı iş ortaklarının zararlarını bu kullanıcılardan talep edebilecektir.


Madde 3.7 - Bu kullanıcılar verdikleri hizmet gereği üçüncü kişilere karşı sorumlulukları gereği doğabilecek zararlardan sorumlu olup, çalışanlarının mesleki sigortalarını yaptırmak zorundadır. Şayet verdiği zararın karşılığı sigorta tarafından karşılanamaz ise bireysel ya da tüzel kullanıcılar, emlak brokerları uğramış olduk ları zararı kendisi/firmasından talep edilecek eğer zarar karşılanamaz ise durum hukuk birimlerine iletilebilecektir.


Madde 3.8 - Bu kullanıcılar teklif aşamasında fiyatlar konusunda bölgede kabul gören fiyatların dışına çıkmayacağını ve bölge fiyatları dahilinde teklif vereceğini kabul eder.


Madde 3.9 - Kullanıcılar EGABİS tarafından kabul edilen teklifin ödemesi sistem tarafından alınacağını, işlemler tamamlanması durumunda işlemi sistem üzerinden kapatacağını ve üçüncü kullanıcılar tarafından puanlama ve iş kapatma işlemi yapılana kadar herhangi bir ödeme gerçekleşmeyeceğini kabul ve beyan eder.


Madde 3.10 - Hizmet verenler; işin tamamlandığına dair bilgi, belge ve fotoğrafları yükleyerek işin teslim edildiğini sisteme girmek zorundadır.


Madde 3.11 - Bu kullanıcılar işin mahiyetine göre her kabul edilen teklifin oluşması durumunda banka masraf ve komisyonları dışında %10 oranında hizmet bedelini kabul etmekte olup, kabul edilmeyen tekliflerle ilgili herhangi bir ödeme yapmayacaktır.


Madde 3.12 - EGABİS platformunda; puanlama 5'lik sistemde olup 4,5-5 puanlar arasında müşteri memnuniyeti sağlayanlar için %10 komisyon, 4-4,49 arası puanda kalınması durumunda %15, 3,5-3,99 arası puanda kalınması durumunda %20, 3-3,49 arasında kalan puanlama durumunda %25, 2,5-2,99 arasında kalan puanlama durumunda %30, 2,99 altında kalanlar için ise %40 ve üzeri gibi komisyon tutarı müşteri memnuniyetine bağlı değişebilir. Puanlamaların düşük olması durumunda sistem yetkililerince taraflar aranarak detaylı bilgi alınıp puanlamada yapılan haksızlık var ise bu durum düzeltebilir. Dikkatsizlik sonucunda çalınma, zarar verme ve kırılma gibi durumlarda hukuki süreçlerin doğması veya doğabilmesi durumunda taraflara ödeme yapılmayarak hukuki sonuç beklenebilecektir.


Madde 3.13 - Ödemeler haftalık veya 10, 15 günlük veya aylık periyotlar ile yapılabilecektir. Ödemeler mutabakatlar ile sağlanmakta olup hizmet veren belirtilen komisyonlar düşüldükten sonra EGABİS tarafından gönderilen mutabakat onayı sonrası mutabakatta belirtildiği gibi faturasını kesmekle sorumludur. EGABİS yapılan hizmete karşı işin tamamlandığını belirtmesi durumunda hizmeti alana kabul edilen rakamın tamamının faturasını kesecek olup, hizmeti verende komisyon düştükten sonra kalan bedel için EGABİS’e fatura kesecektir. Faturası olmayan kişilerce gider belgesi veya buna bağlı SMMM, YMMM ve BAĞIMSIZ DENETİM FİRMALARININ kabul ettiği resmi bir evrakla talep edilecek, eğer hizmet veren yerine stopaj ödenmesi gerekiyor ise bu rakam hizmet verenden tahsil edilecek veya ödemelerinden kesilecektir.


Madde 3.14 - İşin iptal olması durumunda yapılan masraf var ise o düşülerek hizmet veren tarafından kalan bakiye hizmet alana gönderilir. Böyle bir durumda hizmet alandan herhangi bir ödeme alınmaz. Ancak iptal süreci hizmet verenin komisyon vermemek için veya başka sebeplerle kendi veya başkasına işi yönlendirerek işin iptaline vesile olması durumunda verdiği zarar veya menfaati karşılığında ödeme yapmayı kabul ve beyan eder. Aksi halde hukuki süreçler başlatılacağı hususunu hizmet verenler kabul eder.


Madde 3.15 - EGABİS’e bağlı olan hizmet veren ve/veya iş ortakları sistem yetkililerinin belirlediği yukarıdaki bilgiler haricinde; EGABİS müşterisine sisteme yansımayan gayrimenkuller için teklifler dışında başka teklif vermeyeceğini EGABİS sisteminin adını kullanarak iş ve işlemler yapmayacağını, EGABİS sisteminin kullanışını ve itibarını sarsacak iş ve işlemlere girişmeyeceğini, EGABİS sistemi ile herhangi bir şekilde ayrılması durumunda sistem hakkında üçüncü kişilere bilgi vermeyeceğini ve müşteri bilgilerini dışarıya sızdırmayacağını kabul ve beyan eder.


Madde 3.16 - Kurumsal kullanıcılar, müşterilerinin yerine Sigorta ve Ekspertiz hizmetini direkt talep ederek ödeme işlemlerini yapabilecekleri gibi müşterilerinin yerine Nakliye, Temizlik, boya, tesisat ve bakım onarım gibi hizmetler için sisteme kayıtlı bu firmalardan teklif alarak ödemesini yapıp hizmet alabileceklerdir.


Madde 3.17 - Hizmet verenler sisteme kayıt ettiği her çalışanın ve bireysel kullanıcıların bilgilerinin girilmesi ve ticari ileti dahil sms, e-mail ve sistem üzerinden gelebilecek bilgilendirmelerin kabulü için KVKK, Bilgilendirme ve Aydınlatma metinleri ile gizlilik sözleşmesi-bireysel/mesafeli satış sözleşme onaylarını almakla sorumludur. Kurumsal kullanıcılar, bireysel ve tüzel kullanıcılar yönünden gerekli izinleri almadığı takdirde herhangi bir sms, e-mail ve sistem üzerinden bilgilendirme gönderemeyecektir.


Madde 3.18 - Hizmet verenler, sistem üzerinden onayı alınmış müşterilerine SMS ve diğer bilgilendirmeleri gönderebilir, müşterilerine sözleşme esnasında imza süreçlerinde Hizmet alan, Broker veya sistemi kullanan çalışanlarınca sms, e-mail ve sistem üzerinden bilgilendirme ve onay almak zorundadır. Hizmet verenler sistemi kullanmalarıyla Bireysel/Tüzel kullanıcılar ile hizmet firmalarca puanlanacağını ve geri dönüşleri kabul edeceğini beyan ve taahhüt eder. Puanlamalar kamuya açık olabilir ve/veya sadece hizmet verenler tarafından da görülebilir.


Madde 3.19 - Kullanıcılar sistem üzerinden talep ettikleri ve aldıkları ürün ve/veya hizmetler üzerinden oransal ödeme ve/veya indirimlerden faydalanabilirler. Bu hizmet veya ürünler EGABİS anlaşmalarına bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.


Madde 3.20 - EGABİS bu kullanıcıları kategorileştirebilir ve bu kategorilere göre analiz yapabilir ve bu kişilere hizmet ve ürün sunabilir.


Madde 3.21 - Hizmet Sağlayıcı, EGABİS üzerinde Kullanıcı ile karşılıklı çalışan ve diğer Kullanıcılara kapalı/özel haberleşme ve bildirim alanı/kanalı oluşturur ve bu kanal üzerinden Kullanıcıyla haberleşir/bildirimde bulunur. Kullanıcı bu kanal aracılığıyla gönderilen iletilerin kendisine ulaşmadığını iddia ve inkar edemez. Her türlü uyuşmazlıkta bu kanal aracılığıyla yapılan iletişim delil niteliğindedir.


Madde 3.22 - Hizmet Sağlayıcı gerekli gördüğü durumlarda kullanıcının kimlik bilgilerini ispat etmesini talep etme hakkına sahiptir. Kullanıcı, satış, üyelik ve alım formunda beyan ettiği kimlik bilgilerini hizmet sağlayıcıya vermekten kaçınamaz ve bu talebi en geç 7 (yedi) işgünü içerisinde yerine getirmek zorundadır.


Madde 3.23 - Kullanıcılar, birbirleri arasındaki ilişkilerden tamamen kendileri sorumludur.


Madde 3.24 - Hizmet verenler birbiriyle ya da https://www.egabis.com/.tr çalışanları ile iletişim kurarken, ırkçı, herhangi bir grup veya kişiye karşı nefret söylemi, kişilik haklarına aykırı, onur kırıcı, hakaret içeren, taciz eden veya tacizi savunan, illegal & terörist faaliyetleri öven, haksız rekabet oluşturan, tehdit edici, müstehcen, lekeleyici, cinsel taciz oluşturan ve iftiracı nitelikte davranışlar sergileyemez, bu yönde içerikler kullanamaz. Aksi bir durum Kullanıcının haklarının sona erdirilmesi ve gerektiğinde durumun resmi makamlara bildirilmesini gerektirebilir. EGABİS bu sebeple zarara uğradığı ve/veya ödemek zorunda kalacağı her türlü adli/idari para cezası ve/veya tazminat için üyeye aynen rücu hakkına sahiptir.


Madde 3.25 - Gerek Hizmet Veren(ler), gerek Hizmet Alan Kullanıcılar hakkında, hizmetin öncesi, hizmetin görülmesi ve hizmet sonrasında, herhangi bir suç oluşturan davranışlardan dolayı bir soruşturma açılırsa veya yargılama yapılırsa, https://www.egabis.com/.tr elindeki tüm bilgi ve belgeleri talep üzerine ilgili yargı makamlarıyla paylaşabilecektir.


Madde 3.26 - Hizmet Alan veya Hizmet Veren(ler), kendileri veya bir başkası için hizmet almadığı veya sağlamadığı halde, lehte veya aleyhte yorum yazamaz, bir başkasının iş ürünleri, markası, ticari unvanı ve hizmetleri hakkında haksız rekabet yaratacak şekilde içerik yazamaz.


Madde 3.27 - Hizmet verenler; vermiş oldukları hizmete ilişkin firma sahibi ve çalışanlarının sigortalı olmasına ve hizmet alanlarını belirlemeleri gerekmektedir. Hizmet verenler firmalarına ait araç ve mesleki sorumluluk sigortası, iş sigortası gibi sigortaları yaptırmak zorundadır.


Madde 3.28 - Hizmet verenler hizmet alanlardan herhangi bir ek ödemeyi elden talep edemez. Tüm ödemeleri EGABİS sistemi üzerinden yapmak zorundadır. Çıkacak ek ödemeler hizmet alanla mutabakata varılmadan tahsilatı yapılamaz. Bunu kabul ve taahhüt eder.


Madde 3.29 - Hizmet verenler aşağıdaki maddelere uymak zorundadır:

  1. İşi yapmak için gerekli araç ve gereçleri bulundurmakla mükelleftir.
  2. Hizmet verenler kendileri ve çalışanlarının SİGORTALI olma zorunluğu bulunmaktadır.
  3. Hizmet verenler çalışanlarının verdiği hizmete ilişkin tecrübeli ve işine vakıf olduğuna garanti verir ve sigortasız çalıştırmama yükümlülüğünü yerine getirmekle mükelleftir.
  4. Mesleki yeterliliklerini belirtecek evrakları iletmesi gerekmektedir.
  5. Oda kayıt belgelerini EGABİS’e iletmek zorundadır.
  6. Çalışanların iş kazaları hizmet verene aittir. Hizmet sürecinde gerçekleşen iş kazalarında EGABİS’in herhangi bir sorumluluğu yoktur. Hizmet alan tarafından açılan olası davalar EGABİS’e yöneltilemez ve zararlar hizmet veren tarafından EGABİS’e rücu edilemez.
  7. Bakım-onarım-boya, tesisat ve temizlik gibi hizmetlerde kalfalık ve ustalık belgelerini beyan etmek zorundadırlar.
  8. Hizmet veren nakliye ise taşıma sigortasının olduğunu ibraz etmek zorundadır. Eğer iş özelinde ekstra bir sigorta yapılması gerekiyor ise bunu verdiği teklife yansıtabilir. Her hâlükârda sigortası bulunmayan kişi ve kişileri çalıştıramaz, nakliye taşınacak eşyada ek sigortasız iş yapamaz. Bununla ilgili oluşabilecek tüm zararlardan hizmet veren sorumludur.
  9. Hizmet veren; hizmet alanla anlaşmış olduğu hizmetleri tamamlama konusundaki süre ve zaman aralıklarına uymak zorundadır.
  10. Hizmet veren hizmet alanlara verilen teklif içeriğini üstlenmek ve bunları hizmet alana sunmak zorundadırlar.
  11. Hizmet verenler ve çalışanları hizmet alanlara kibar ve nazik olmaları gerektiği gibi etik ve mesleki ahlak kuralları çerçevesinde davranmakla yükümlüdür.
  12. Hizmet verenler vermiş oldukları hizmete ilişkin ortaya çıkabilecek problemlere ilişkin çözüm odaklı olmak zorundadırlar.
  13. Hizmet verenler hizmeti verecekleri alanda tüm araç ve gereçlerini yanlarında bulundurmak zorundadırlar.
  14. Hizmet verenler ek işlem ve ödemeler için EGABİS sistemi üzerinden taraflara bilgi vermek zorundadırlar.
  15. Hizmet verenler, Müşteri memnuniyetsizliğine yol açacak hareket ve davranışlardan kaçınmak zorundadırlar.
  16. Hizmet verenler, hizmet alabilmek için hizmet bölgesi dışına çıkmayacaklarını ve tercih ettikleri bölgelerde işlem yapabileceklerini bildiklerini kabul ve beyan ederler.
  17. Hizmet verenler bağlı bulundukları oda, dernek, sendika, birlik ile yönetmelik, kanun ve tebliğlere göre hareket etmek ve işlemlerini yapacaklarını kabul ve beyan ederler.
  18. Bu maddeler arasında olmayan ve Hizmet alan ile EGABİS’i zan altında bırakacak her türlü tavır, davranış ve taleplerde bulunamazlar.
  19. EGABİS’in hizmet verenlerin bu işlemlerinde herhangi bir sorumluluğu olmadığını önceden kabul ve beyan ederler.
  20. Şeklinde belirtilen hususları iş bu sözleşmeyi onaylamakla beraber kabul ederler.

HİZMET TALEPLERİ KULLANIM ŞARTLARI

Madde 4.1 - Kullanıcı gayrimenkul alım/satımı, kiralama ile gayrimenkul yönetimi ve kiracı olarak sistemi kullanmaktadır. Kullanıcı alım, satım ve kiralama hizmetlerini Emlak Brokerleri ve Danışmanları aracılığı ile yürütür. Kullanıcılar gayrimenkul takip ve yönetimi ile kira takip ve yönetimi modüllerini birbirleri arasında da gerçekleştirebilir. Kendi aralarında sistem tarafından içeriği üretilen sözleşmeler oluşturabilirler.


Madde 4.2 - İşbu sözleşmeyi kabul eden kullanıcılar 18 yaşından büyük olduklarını beyan ve kabul etmiş sayılırlar. Hizmet Talebinde bu beyanın aksinden doğabilecek durumlardan EGABİS’in sorumlu tutulamayacağını ve kendi sorumluluklarında olduğunu kabul ve beyan ederler.


Madde 4.3 - Hizmet Veren, kendisine gönderilen bir Hizmet Talebi için Web Sitesi üzerinden Teklif vererek, Hizmet Talebinde belirtilen hizmeti Teklifte belirtilen fiyat üzerinden yapmayı teklif eder.


Madde 4.4 - EGABİS, Hizmet Talebini kendi teknolojisini kullanarak denetiminden geçirdikten sonra, uygun olması halinde yayımlar. Ancak Hizmet Talebinin içeriğine ilişkin tüm sorumluluk Hizmet Alana aittir.


Madde 4.5 - Hizmet Alan ve Hizmet Verenin anlaşmaya varması, Teklifte belirtilen fiyat üzerinden hizmetin gerçekleşeceği anlamına gelir. Hizmet Verenin ilgili işe ilişkin keşif yapması ve/veya Hizmet ihtiyaç ve şartlarında oluşabilecek değişiklikler sebebiyle, Teklifte belirtilen fiyatlar değişkenlik gösterebilir, söz konusu hallerde Teklifte belirtilen fiyat taraflarca anlaşmaya varılarak Web Sitesi’nde güncellenir. Bu husus hizmet veren ve hizmet alan arasında olup; ortaya çıkabilecek zararlardan EGABİS sorumlu değildir.


Madde 4.6 - Verilen Teklifler Hizmet Verenler tarafından belirtilen süre boyunca geçerli ve bağlayıcıdır. Hizmet Verenin belirttiği süreden önce Teklifi geri çekmesinden EGABİS’in herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.


Madde 4.7 - Anlaşılan bir teklife konu olan hizmete ilişkin her türlü değişiklik Hizmet Alan ile birlikte Hizmet Veren tarafından ortaklaşa olarak Web Sitesi üzerinde kararlaştırılmalıdır. Web Sitesi’nden gönderilen bir Hizmet talebine ilişkin olarak EGABİS’e bildirilmeksizin, EGABİS’e aracılık ücreti ödenmemesi amacıyla tarafların anlaştığı ve teklif verildiği EGABİS tarafından tespit edilirse, EGABİS sağlanan hizmete ilişkin Komisyon bedeline hak kazanır ve ilgili Komisyon Ücreti Hizmet Veren tarafından EGABİS’e ödenir.


Madde 4.8 - EGABİS teklif verme işlemini Hizmet Verenler için ücretli olarak sunabilir, teklif başına veya teklifteki bedel üzerinden veya farklı bir şekilde Teklif Verme Ücreti alabilir. Hizmet Veren, teklif verdiği hizmetler için keşif veya ek masraf yapsa bile, teklifinin kabul edilmemesi, teklifinin Hizmet Alan tarafından görülmemesi, Hizmet Talebinin iptal edilmesi veya aynı hizmet için başka Hizmet Verenlerin de teklif vermiş olması, hiçbir şekilde Hizmet Verene Teklif Verme Ücretinin iade edilmesi anlamına gelmemektedir.


Madde 4.9 - EGABİS Hizmet Alanlar için Hizmet Talebi oluşturmayı ücretsiz olarak sunmaktadır. Hizmet Alan oluşturduğu bir Hizmet Talebini Web Sitesi veya mail yoluyla iptal edebilir fakat talebin içeriğinde sonradan bir değişiklik yapması ücretin artmasına sebebiyet verebilir. Aksi halde değişiklik yapması mümkün değildir.


Madde 4.10 - Hizmet Alanlar Hizmet Talebini iptal etmek isterse, Hizmet Verenlerin ve EGABİS’ in bir mağduriyet yaşamaması için bunu Web Sitesi üzerinden veya mail yoluyla EGABİS’ e bildirmelidirler.


Madde 4.11 - Hizmet Alanların Anlaşmaya Varılmış İşleri Web Sitesi üzerinden iptal etmesi mümkün değildir, Web Sitesi üzerinde anlaşılan fakat gerçekleşmeyen işlerin bildirimi talep@egabis.com mail adresine gönderilecek bir e-postayla yapılmalıdır.


Madde 4.12 - Hizmet Alanların sonradan Hizmet Taleplerini iptal etmesi, EGABİS’e bir sorumluluk yüklemez ve bu konuda doğabilecek yükümlülüklerden Hizmet Alan sorumludur.


Madde 4.13 - Hizmet Alanlar EGABİS üzerinde birden fazla Hizmet Talebi oluşturabilirler. Buna karşın çok fazla sayıda ve arka arkaya geçersiz Hizmet Talebi oluşturmaları durumunda EGABİS bu kullanıcıları sistemde inaktif duruma getirme yoluyla kullanıcı hesaplarını askıya alma hakkını saklı tutar.


Madde 4.14 - EGABİS niteliğine göre bazı hizmetler için Hizmet Alan’ın belirleyeceği gün ve saatlerde uygun olan standart bir tarife üzerinden düzenli veya tek seferlik Hizmet Veren yönlendirilmesini öngören bir Rezervasyon Modeli sağlar.


Madde 4.15 - Hizmet Alan Online Ödeme Sistemi aracılığıyla kredi kartı ya da banka kartı bilgilerini girerek Hizmet Talebi’ni onaylar. Hizmet Alan, ödemenin rezervasyon yapıldığı anda alınacağını, daha sonra talep edilen düzenli hizmetler için sistem kurallarına göre ödemenin randevu tarihinden 1 gün önce alınacağını bildiğini kabul ve beyan eder.


Madde 4.16 - Hizmet bedeli alınmasına rağmen, hizmetin ifası Madde 7’deki Rezervasyon Modeli İptal Kuralları dahilinde mümkün olmaz ise, hizmet bedeli banka tarafından kendiliğinden kredi kartına ya da banka kartına iade edilmektedir. Bu durumda, Hizmet Alan’ın ayrıca bir iptal prosedürü işletmesine gerek kalmamaktadır.


Madde 4.17 - Hizmet Alan rezervasyon gününden önce kendisine yönlendirilen Hizmet Veren detaylarını Web Sitesi’nde talep detay sayfasından görüntüleyebilir. Hizmet Alan, kendisine yönlendirilen Hizmet Veren’i kabul etmezse hizmetin verileceği günden önce talep@egabis.com adresine e-posta göndererek Hizmet Veren’in değiştirilmesini talep eder. Aksi halde Hizmet Veren kabul edilmiş sayılır.


Yönetmelik Gereği,

Madde 4.18 - EGABİS üzerinden hizmet satışı yapan ve tacir veya esnaf olan hizmet sağlayıcı, şu bilgileri eksiksiz olarak bulundurmak zorundadır: (i) Ticaret unvanı, işletme adı veya tescilli marka adı bilgilerinden en az biri. (ii) Tebligata elverişli KEP adresi. (iii) Esnaflar için vergi kimlik numarası, tacirler için MERSİS numarası. (iv) Merkez adresi ve onaylanmış telefon numarasının EGABİS’te bulunduğuna ilişkin bilgi.


Madde 4.19 - EGABİS üzerinden hizmet satışı yapan ve tacir veya esnaf olmayan hizmet sağlayıcı, şu bilgileri eksiksiz olarak bulundurmak zorundadır: (i) Adı ve soyadı. (ii) İkametgâhının bulunduğu il. (iii) Merkez adresi ve onaylanmış telefon numarasının EGABİS de bulunduğuna ilişkin bilgi.


Madde 4.20 - Hizmet Veren ile ilgili şartlar ve Hizmet Veren’in yükümlülükleri, işbu sözleşmede detaylı bir şekilde belirtilmektedir. Hizmet sonucunda vermesi gereken evrak, fatura, damga vergisi ödeme makbuzu, fiş dahil ancak bunlarla sınırlı olmaksızın kanuni mevzuat dahilinde sair tüm evrakı da hizmetin ifası ile birlikte Hizmet Alan’a iletmek Hizmet Veren’in sorumluluğundadır. EGABİS’in söz konusu belgelerin teminine ilişkin olarak herhangi bir sor umluluğu bulunmamaktadır. Hizmet Verenin kayıtlı olduğu vergi dairesine bildireceği kazanç beyanları (damga vergisi dahil), kendisinin yasal sorumluluğunda ve yükümlülüğündedir.

HİZMET REZERVASYON MODELİ DEĞİŞİKLİK VE İPTAL KURALLARI

Madde 5.1 - Hizmet Alanlar rezervasyon başlangıcına kadar web sitesi üzerinden rezervasyon değişikliği yapabilirler. İstisnai durumlarda EGABİS de Hizmet Alan için, rezervasyon tarih değişikliği yapabilir.


Madde 5.2 - Tarih değişikliği herhangi bir iş için en fazla 10 defa yapılabilir.


Madde 5.3 - Hizmet Alan rezervasyonun başlamasına 24 saatten az kala ve üzerinde Hizmet Veren olan bir işi erteleyebilir. Ancak, eğer daha sonradan bu rezervasyonu iptal etmek isterse, o zaman rezervasyon ücreti işin başlamasına ne kadar zaman kalmış şartına bakılmaksızın müşteriye iade edilmez. Rezervasyon iptal ücreti Hizmet Alanın kredi kartından çekilir.


Madde 5.4 - İstisnai durumlarda EGABİS, Hizmet Alan için bir Hizmet Veren eşleştirmemişse, Hizmet Alan 24 saat öncesi kuralına bakılmaksızın, iptal etme hakkına sahiptir.


Madde 5.5 - Ancak rezervasyon başlangıcına 24 saatten az kalmış ve işi kabul etmiş bir Hizmet Veren var ise Hizmet Alan rezervasyonu iptal ettiği takdirde Hizmet Bedelinin iadesi kesinlikle yapılmaz. Hizmet Alan Web Sitesi üzerinde iptal etmek istediğinde karşısına uyarı ekranı çıkar ve iptal ettiği takdirde ne kadar ödeyeceği belirtilir. Hizmet Alan işleme devam ederek bu miktarı ödeyeceğini kabul eder.


Madde 5.6 - Hizmet Verenin taraflarca anlaşılan hizmeti vermemesi sebebiyle hem Hizmet Alan hem de EGABİS’ in mağdur olduğu durumlarda EGABİS’in yada müşterinin ücret yada tazminat ödeme yükümlülüğü bulunmamakta olup, tazminat veya masraf ödemeleri olması durumunda bu bedeller hizmet verene rücu edilir.


Madde 5.7 - Ancak bu gibi durumlarda Hizmet Alan’ın ücret iadesi alabilmesi için rezervasyon bitiminden itibaren 24 saat içerisinde EGABİS’e haber vermesi gerekmektedir. Daha geç bildirilen durumlarda hizmet alındı kabul edilir ve para iadesi yapılamaz.


Madde 5.8 - Standart hizmet kapsamına girmeyen işleri EGABİS iptal edebilir, ya da Hizmet Alana iptal edilmesi doğrultusunda bilgilendirme yapılabilir. Bu işlerin iptal edilmesi durumunda EGABİS’den ücret talep edilemez.


Madde 5.9 - EGABİS, Hizmet Alan memnuniyetini sağlamak amacıyla bu kurallardaki şartları hafifletme, bahsedilen ücretleri almama, indirim yapma ya da bu ücretlerin iadesini yapma hakkını saklı tutar.


Madde 5.10 - Hizmete ilişkin rezervasyonlarda iptaller, sadece Web Sitesi üzerinden yapılabilir. Mail atılarak yapılan iptaller dikkate alınmaz ve ücret iadesi yapılmaz.


Madde 5.11 - Hizmet Verenler kendilerine gönderilen iş fırsatları arasından istediklerini seçebilir ve Web Sitesi üzerinde iş fırsatını onaylayarak işi kabul ederler. İşi kabul eden bir Hizmet Veren belirtilen gün ve saatte hizmet yerinde olmayı ve hizmete başlamayı taahhüt eder. Eğer bu taahhüdünü EGABİS’e haber vermeksizin ve mazeretsiz yerine getirmezse EGABİS Hizmet Vereni sistemden çıkarabilir ve gönderdiği fırsat sayısında azaltmaya gidebilir veya Hizmet Alanın mağduriyet yaşaması halinde oluşan bedeli Hizmet Veren(ler)e rücu edebilir.


Madde 5.12 - Hizmet Verenler işi kabul ettiklerinde Hizmet Alanın ismini, iletişim bilgilerini, Hizmet Alanın girdiği adres bilgilerini ve bu adresin harita üzerindeki yerini görüntüleyebilirler. Bu bilgiler gizlidir ve Hizmet Veren Hizmet Alanın bilgisi ve izni olmadan bu bilgiyi üçüncü şahıslarla paylaşamaz, dağıtamaz, yayınlayamaz.


Madde 5.13 - Hizmet Veren Hizmet Alanın sağlamış olduğu iletişim bilgilerini kullanarak ya da Web Sitesi üzerinden yazarak iletişime geçebilir. Ancak Hizmet Veren EGABİS platformunu aradan çıkarma amaçlı Hizmet Alanla iletişime geçemez. Eğer Hizmet Verenin EGABİS’i aradan çıkarmak amacıyla Hizmet Alanla iletişime geçer ve bu tespit edilirse EGABİS Hizmet Vereni sistemden çıkarabilir ve uğranılan zarar kadar tazminat talebinde bulunabilir.


Madde 5.14 - Hizmet Veren isterse Web Sitesi üzerinden kabul ettiği işin sayfasına girerek iş bilgilerini silebilir. Bu şekilde o işe gideceğine dair vermiş olduğu taahhüt ortadan kalkar. Ancak Hizmet Verenler bu bildirimlerini ancak rezervasyonun başlangıcından 24 saat öncesine kadar yapabilirler. Eğer Hizmet Veren rezervasyon başlangıcına 24 saatten az kaldığı takdirde kabul ettiği işi silerse EGABİS’e bildirimini geç yapmış sayılır ve EGABİS geç yapılan bildirimler sebebiyle Hizmet Vereni sistemden çıkarabilir ve gönderdiği iş sayısında azaltmaya gidebilir ve uğranılan zarar kadar tazminat talebinde bulunabilir.


Madde 5.16 - EGABİS, Hizmet Alandan eğer ödeme alamadıysa, o zaman Hizmet Verene de ödeme yapmama hakkına sahiptir.


Madde 5.17 - EGABİS Hizmet Verene iş için en fazla (Hizmet verenden EGABİS tarafından alınan ve/veya alınacak komisyon hariç) Hizmet Alandan aldığı ücret kadar ödeme yapabilir. İş iptal politikası kapsamında Hizmet Alandan iptal ücreti alamadıysa Hizmet Verene de ödeme yapmama hakkına sahiptir.

HİZMET SORUMLULUĞU, GARANTİ VERME VE/VEYA VERİLMEMESİ VE İLİŞKİNİN BAĞIMSIZLIĞI

Madde 6.1 - Teklif Modelinde “https://www.egabis.com/.tr” Hizmet Alan ile Hizmet Veren(ler) arasındaki teklif, icap, kabul, sözleşme ve ödeme aşamalarında herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. EGABİS “https://www.egabis.com/.tr” Hizmet Alan ve Hizmet Veren(ler) arasında uyum olacağını veya Hizmet Alan’ın bölgesinde, Hizmet Alan’ın işini istenen zamanda ve yerde yapmaya muktedir Hizmet Veren(ler) bulacağını ya da bulunduracağını garanti etmez. Hizmet Alanlar, Hizmet Veren(ler) hakkında gerekli araştırmayı EGABİS; Hizmet Veren(ler)le ilgili yaptığı araştırma ve iş kalitesi alanında Hizmet Veren(ler) den aldığı bilgileri hizmet alana sunmakla mükelleftir. Hizmet alan bu bilgiler ışığında sistem üzerinden Hizmet Veren(ler) i seçme hakkı vardır. Hizmet alan her teklifi kabul etmek zorunda olmayıp, kabul ettiği teklifin ödemesini sistem üzerinden yapabilecektir.


Madde 6.2 - Web Sitesi aracılığı ile Hizmet Veren(ler) den alınacak hizmetlere ilişkin her türlü sorumluluk Hizmet Veren(ler) e aittir. “https://www.egabis.com/.tr” hiçbir sorumluluğu bulunmaz. EGABİS işlemlerin sorunsuz olabilmesi için taraflara hizmet verenlerden aldığı sözleşmelere istinaden sözleşme içeriği oluşturur, teklif modeli ile karşılaştırma imkanı sunar ve ödeme kolaylığı sağlar.


Madde 6.3 - "https://www.egabis.com/.tr” Hizmet Veren(ler) 'i veya hizmetlerini tasdik veya tavsiye etmez, çalışma performansını ya da verilen hizmetlerin sonucu veya kalitesini garanti etmez. Buna karşın, "https://www.egabis.com/.tr" hizmet kalitesini ve hizmet alan memnuniyetini sağlamak amacıyla hizmet alanlara, web sitesi üzerinden anlaşmaya varılmış işlerde yapılan anketler doğru ve/veya doğruyu yansıtıyor ise EGABİS kaliteli hizmet sunmayı kullanıcılarına garanti eder.


Madde 6.4 - “https://www.egabis.com/.tr” Hizmet veren(ler) ve Hizmet alan arasındaki ilişkiden sorumlu olmayıp, Hizmet veren(ler) in sağlayacağı hizmet sırasında, herhangi bir zamanda hizmet alan veya 3. kişilere vereceği zararlardan EGABİS platformunun hiçbir sorumluluğu bulunmamaktadır.


Madde 6.5 - "www.egabis.com/.tr" Rezervasyon Modelinde Hizmet Talebini, Hizmet Veren(ler) in uygunluk durumuna ve Hizmet Talebinin içeriğine göre sisteme kayıtlı Meslek Profilleri arasından en uygun olan Hizmet Veren(ler) profillerine yönlendirir ve Hizmet Veren(ler) kendi inisiyatifleri ve seçimleri doğrultusunda Hizmet Talebini onaylama hakkına sahiptirler. Hizmet Talebini hiçbir Hizmet Veren(ler) in kabul etmemesi durumundan "www.egabis.com/.tr" sorumlu tutulamaz. "www.egabis.com/.tr" yalnızca, hizmetlerin belirtilen zamanda ve belirtilen Sabit Fiyat üzerinden sunulması için gerekli özeni gösterecektir.


Madde 6.6 - EGABİS, Üye oylamaları ve Üye yorumları gibi sistem içindeki bazı algoritmalar aracılığıyla Hizmet Verenler arasında bir sıralama, derecelendirme ve kategorilendirme yapabilir, bazı Hizmet Verenleri kullanıcılar tarafından çokça beğenilmiş, tercih/tavsiye edilmiş veya memnun kalınmış olması sebebiyle ön plana çıkarabilir. Ancak söz konusu durum, EGABİS’ in vermiş olduğu bir tasdik veya garanti anlamına gelmemektedir.


Madde 6.7 - "www.egabis.com/.tr" Hizmet Veren(ler)in güvenilirliği, ilgili hizmeti sağlamak için uygun ve yetkin olduğu, hizmetlerin verilmesi veya zamanında verilmesi, güvenli ve hatasız olması, hizmet kullanımından elde edilecek sonuçların yeterliliği veya güvenilirliği veya hizmet kalitesinin beklentilere cevap vermesi gibi konularında hiçbir garanti veya taahhütte bulunmamaktadır. Ancak say ılan beklentileri karşılamak için gerekli özen ve çabayı sarf edecektir. "www.egabis.com/.tr" Rezervasyon Modelinde yer alan hizmetlere ilişkin olarak yalnızca ilgili Hizmet Veren(ler) ile görüşme yapmaya çalışır ve gerekli gördüğü durumlarda söz konusu Hizmet Veren(ler) tarafından sağlanan bilgilerle referans kontrolü yapmaya çalışır. EGABİS işlemlerin güvenilir ve hatasız olması için taraflara bilgilendirme yapabilir ve/veya haklarını korumaya çalışabilir. Hizmet verenlerin vermiş olduğu hizmet "www.egabis.com/.tr" tarafından doğrulansa dahi referans kontrolleri sınırlı olup; Hizmet Veren(ler)in gelecekteki davranışlarını belirlemez. Sözleşmenin yapıldığı tarihten sonra Hizmet verenlerin vermiş olduğu hizmette bir sorun çıkması halinde EGABİS’in herhangi bir sorumluğu yoktur. Kullanıcı bu hususu şimdiden kabul ve beyan eder.


Madde 6.8 - “www.egabis.com/.tr", herhangi bir sorumluluğu bulunmamasına rağmen, Hizmet Veren(ler)’in sağladığı hizmetlerin doğru ve tam olarak ifasını sağlamak için elinden gelen gayreti sarf etmeye çalışacaktır. Ancak, Hizmet Veren(ler)’in ağır ihmal veya kusuru nedeniyle Hizmet Alan’ları ve 3. kişileri herhangi bir şekilde zarara uğratması ve/veya bu konudaki dava ve takiplerin "www.egabis.com/.tr" yönelmesi halinde, "www.egabis.com/.tr" tüm zararlar ve ayrıca yargı giderleri, para cezaları ve avukatlık ücretleri için Hizmet Veren(ler)’e rücu veyahut www.egabis.com/.tr da ki hak ve alacaklarından takas / mahsup etme hakkını saklı tutmaktadır.


Madde 6.9 - Rezervasyon Modelinde Hizmet Alan’dan veya Hizmet Veren(ler) ’den kaynaklanan hatalardan (yanlış tarih verilmesi, hizmet başlama saatinde Hizmet Alan’ın adreste bulunmaması, Hizmet Veren(ler) ’in ilgili tarih ve saatte hizmetin ifası için gitmemesi, Hizmet Alan’ın rezervasyon sırasında belirttiği gün ve saat tercihine uygun bir Hizmet Veren(ler) bulunamaması, Hizmet alanın hizmet verene gerekli çalışma ortamını sunmaması veya işini yapmasına engel olması vb.) dolayı "www.egabis.com/.tr" herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. "www.egabis.com/.tr" söz konusu durumların oluşmaması için azami gayreti gösterecektir. Ancak oluşan hatalardan veya zararlardan dolayı Hizmet Veren(ler)’e veya Hizmet Alan’a herhangi bir bedel veya tazminat ödeme yükümlülüğü bulunmamaktadır.


Madde 6.10 - "www.egabis.com/.tr" Hizmet Veren(ler)’in belirlenen tarih ve saatte hizmetin ifası için Hizmet Alan’a anlaşılan işe gitmemesi veya başlamaması durumunda Hizmet Veren(ler) ’e farklı şekillerde yaptırımlar uygulama hakkını saklı tutar. Bu yaptırımlar, Hizmet Veren(ler) profilinde değişiklik yapma, profili silme, eksiklik giderilene kadar askıya alma ve Hizmet Veren(ler) ’in Web Sitesi’ne tekrar kaydolmasını engelleme ve tazminat talebini kapsayabilir.


Madde 6.11 - Hizmet Veren(ler) tarafından Meslek Profilinde belirtilen bilgi veya beyanatların doğruluğu Hizmet Veren(ler) tarafından taahhüt edilmektedir, "www.egabis.com/.tr" hiçbir sorumluluğu bulunmaz. EGABİS bilgi doğruluğunu yasaların imkan tanıdığı olanaklarla araştırabilir, bilgi ve belge toplayabilir.


Madde 6.12 - Hizmete ilişkin olarak yürürlükteki mevzuat kapsamında temin etmesi gereken her türlü izin, onay, kontrol belgesi, ruhsat vb. belgeye ilişkin sorumluluk Hizmet Veren(ler) ’e ait olup, aksi takdirde doğabilecek her türlü idari, hukuki ve cezai sorumluluk Hizmet Veren(ler)’e aittir. "www.egabis.com/.tr" ve 3. kişilerin bu nedenle uğrad ığı ve/veya uğrayacağı zararlardan sorumluluk ve her türlü zararın tazmin yükümlülüğü Hizmet Veren(ler)’e aittir. EGABİS; oluşabilecek tüm zararlar ve ayrıca yargı giderleri, para cezaları ve avukatlık ücretleri için Hizmet Veren(ler)’e rücu veyahut www.egabis.com/.tr da ki hak ve alacaklarından takas / mahsup etme hakkını saklı tutmaktadır.


Madde 6.13 - "www.egabis.com/.tr" Hizmet Alana ulusal, yerel veya diğer resmi dairelerden ya da üçüncü şahıslardan gelen bilginin doğru, hatasız veya güncel olduğunu ya da Hizmet Alanın söz konusu bilgiyi kontrol ettiği tarihte güncel ve aktüel olduğunu beyan veya taahhüt etmemektedir.


Madde 6.14 - Hizmet Veren(ler) ile Hizmet Alan arasında yapılacak hizmet sözleşmelerinden kaynaklanacak her türlü vergi, damga vergisi, resim, harç, ödeme ve benzeri yükümlülüklerden taraflar doğrudan kendileri sorumludur. "www.egabis.com/.tr" tarafından işletilen Web Sitesi’nde listelenen hizmetler ve ürünlerden dolayı, "www.egabis.com/.tr" Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili yasal mevzuat kapsamında, satıcı, sağlayıcı, imalatçı, üretici, bayi, acente, reklamcı veya mecra kuruluşu statüsünde değildir.


Madde 6.15 - "www.egabis.com/.tr" sisteminde kayıtlı Hizmet Alanların isim, adres ve telefon numarası gibi kişisel verilerinin Teklif oluşturulması veya ilgili hizmetin verilmesine yönelik olarak Hizmet Veren(ler) ile paylaşılmasından dolayı Hizmet Alan ve Hizmet Veren(ler) arasında ortaya çıkabilecek sorunlardan veya oluşabilecek zarardan kesinlikle sorumlu değildir. Hizmet Alan ve Hizmet Veren(ler) Madde 6.16. işbu sözleşme kapsamındaki hizmetlerin pazarlanması ve yerine getirilmesi için kişisel verilerinin işlenmesine ve işbu sözleşmedeki amaçlara uygun olarak paylaşılmasına muvafakat etmişlerdir. 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 5(c) ve 5(f) maddelerine göre, Hizmet Alan ve Hizmet Veren(ler)’in kişisel verilerinin işlenmesi ve sadece sözleşme tarafları arasında paylaşılması, açık rıza alınmasını gerektirmemektedir.


Madde 6.17 - Hizmet Alan bilgileri "www.egabis.com/.tr" tarafından Hizmet Veren(ler) ile hizmetin sağlanması veya Teklif oluşturulması için paylaşılmaktadır. Bu bilgi paylaşımı ile hizmetin sorunsuz sağlanması amaçlanmaktadır. Söz konusu bilgilerin Hizmet Veren(ler) tarafından ayrıca Hizmet Alan’ın onayı alınmadığı hallerde reklam, pazarlama, kişisel vb. herhangi bir durum veya amaç için kullanılması, üçüncü kişilerle paylaşılması veya devri veya Hizmet Alan ile Hizmet Veren(ler) arasında ortaya çıkabilecek sorunlardan veya oluşabilecek zarardan kesinlikle sorumlu değildir.


Madde 6.18 - İş bu kullanıcı sözleşmesi ile birlikte Yapılan/yapılacak hizmet işlemlerine ait oluşan/oluşabilecek damga vergilerinden EGABİS ve/veya Platform sorumlu olmayıp Hizmet veren(ler)’e aittir.

HİZMET ÖDEMELERİ

Madde 7.1 - Hizmet Alanlar, Online Ödeme Sistemi’ni kullanarak banka kartı, kredi kartı veya benzer bir ödeme aracı ile anında online ödeme yaparlar. Online Ödeme Sistemi ile ödeme yapılan durumlarda, kartın hamili haricinde bir başkası tarafından hukuka aykırı şekilde kullanılması halinde 23.02.2006 tarihli 5464 sayılı Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu ve 10.03.2007 tarihli ve 26458 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelik hükümlerine göre işlem yapılır.


Madde 7.2 - Hizmet Alanlar tarafından talep edildiği takdirde değişiklik ve yukarıda yazılı iptal kuralları/ koşulları oluştuğunda EGABİS ücret iadesi yapabilir ve/veya yapılması için anlaşmalı ödeme kuruluşuna talimat verebilir.


Madde 7.3 - EGABİS, Hizmet Verene iş için en fazla Hizmet Alandan aldığı (alınan/alınacak komisyonlar hariç) ücret kadar ödeme yapabilir. EGABİS’ in iş iptal politikası kapsamında Hizmet Alandan iptal ücreti alamaması durumunda Hizmet Verene de ödeme yapmama hakkına sahiptir.


Madde 7.4 - EGABİS Online Ödeme Sistemi ile ödemesi yapılan hizmetlerin ilgili Hizmet Alana eksik veya kusurlu ifası, Hizmet Talebine uygun Hizmet Veren bulunamaması veya hizmetin iptali halinde ilgili tutarın Hizmet Verene iletilmemesi için ödeme kuruluşuna talimat verme ve/veya ilgili Hizmet Talebini iptal etmek hakkı saklıdır.


Madde 7.5 - Hizmet Alan, Rezervasyon Modelinde EGABİS ödemekle yükümlü olduğu iptal veya rezervasyon ücretlerini ödemelidir. Eğer Hizmet Alan, EGABİS’e ödemekle yükümlü olduğu ödemeleri yapmaz ve Kullanılabilir Bakiye’si eksiye düşer ise, EGABİS Hizmet Alanın hesabını kullanımını kısıtlayabilir ve EGABİS ödemesi gereken tutarı ödeyene kadar yeni bir ön ödemeli rezervasyon talebi oluşturmasını engelleyebilir. Hizmet Alan tekrar rezervasyon oluşturmak istediğinde daha önce EGABİS ödemesi gereken tutarı da ödeyerek rezervasyonunu oluşturabilir.


Madde 7.6 - Teklif Modelinde Hizmet Alan, hizmetin ifa edilmemiş olması ve hizmete başlanmamış olması şartıyla, Hizmet Veren ile anlaşamamaları durumunda masraflar ve katlanılan yükümlülükler hariç olmak üzere herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Hizmet Bedeli iadesi ilgili Hizmet Veren tarafından yapılacak olup EGABİS’ den talep edilemez. Hizmet Alan Web Sitesi üzerinden Hizmet Talebi’ni iptal ederek EGABİS’ i bu durumdan haberdar etmelidir.


Madde 7.7 - Teklif Modelinde, EGABİS Hizmet Veren ve Hizmet Alan arasında ödeme, hizmet iptali, indirim veya ücret iadesi gibi konulara ilişkin doğabilecek anlaşmazlıklarda hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Madde 7.8 - Rezervasyon Modelinde sözleşmeden cayma hakkı hizmet başlangıç saatinden 24 saat öncesine kadar kullanılabilir. Eğer Hizmet Alanın aktif, süresi geçmemiş aboneliği var ise ve taahhüt verdiği süre ya da hizmet sayısı bitmeden Abonelik Sistemi’nden çıkmak isterse EGABİS tarafından belirlenen Cayma Bedelini ödeyerek cayma hakkını kullanabilir. Hizmet Alan Web Sitesi veya mail üzerinden Hizmet Talebini iptal ederek EGABİS’ i bu durumdan haberdar etmelidir.


Madde 7.9 - Rezervasyon Modelinde EGABİS yalnızca aşağıdaki hallerde ilgili ücretin iadesi için iş birliği yaptığı ödeme kuruluşuna talimat verecektir:

  1. Hizmet Talebinin veya Anlaşmaya Varılan İş’in usulüne uygun şartlarda veya mücbir sebep hallerine dayalı olarak zorunlu iptali;
  2. Hizmet Talebinin ilgili Hizmet Verene iletilememesi nedeniyle Hizmet Talebinin zorunlu iptali;
  3. Hizmet Verenin edimi ifa etmemesi sebebiyle veya Rezervasyonun Hizmet Alan tarafından onaylanmasına rağmen 7. Maddedeki kurallar dahilinde Kullanıcı talebi üzerine Rezervasyonun iptali;
  4. Hizmet kapsamının Rezervasyonla uyuşmaması nedeniyle hizmetin kısmen veya tamamen zorunlu iptali.


Madde 7.10 - Online Ödeme Sistemi seçeneği dışındaki ödeme vasıtaları ile ödemesi yapılmış Hizmetlerde hizmet bedeli iadesi, Hizmet Veren tarafından doğrudan yapılmaktadır.


Madde 7.11 - Online Ödeme Sistemi’ne "www.egabis.com/.tr" iş birliği yaptığı ödeme kuruluşunun aracı olduğu hallerde; ödeme kuruluşu ile Hizmet Alan ve Hizmet Veren(ler) arasındaki ilişki "www.egabis.com/.tr" den bağımsız olup ilgili mevzuat gereği öngörülen yükümlülüklerin yerine getirilmesi ve sorumluluk ilgili ödeme kuruluşuna aittir.


Madde 7.12 - "www.egabis.com/.tr" Online Ödeme Sistemi ile ödemesi yapılan hizmetlerin ilgili Hizmet Alana eksik veya kusurlu ifası, Hizmet Talebine uygun Hizmet Veren(ler) bulunamaması veya hizmetin iptali halinde ilgili tutarın Hizmet Veren(ler)’e iletilmemesi için ödeme kuruluşuna talimat verme ve/veya ilgili Hizmet Talebini iptal etmek hakkı saklıdır.


Madde 7.13 - Online Ödeme Sistemi için ödeme kuruluşları ile anlaşıldığı takdirde "www.egabis.com/.tr" yalnızca ilgili bedellerin ödenmesi/iadesi için ilgili kuruluşa gerekli talimatları iletmekle yükümlüdür. İlgili ödeme kuruluşu tarafından Kullanıcı bilgisi ve gerekli diğer tüm bilgilerin saklanması ve güvenli bir şekilde tutulması ve yapılan işlemlerin güvenli bir şekilde gerçekleştirilmesi ilgili ödeme kuruluşunun yükümlülüğündedir.


Madde 7.14 - İşbu sözleşmede tanımlanan sistemin işleyişini sağlamak amacıyla Rezervasyon Modeli’nde hizmeti ifa eden Hizmet veren(ler), "www.egabis.com/.tr" sunduğu hizmetlere ilişkin bedellerin kendi nam ve hesabına Hizmet Alandan tahsil edilmesi konusuna münhasır olarak, "www.egabis.com/.tr" temsilci olarak atamaktadır. Hizmet Alan, hizmetlere ilişkin ödemeyi Hizmet Veren(ler)in temsilcisi sıfatıyla "www.egabis.com/.tr"a yapmakla hizmet akdi kapsamında ödeme yükümlülüğünü ifa edecektir. Bu maddede belirtilen temsil yetkisinin Hizmet Veren(ler) tarafından verilmemesi veya sonradan yukarıda belirtilen haller dışında iptal edilmesi halinde "www.egabis.com/.tr" kullanıcı sözleşmesini feshetme ve Hizmet Veren(ler) in üyeliğini iptal etme hakkına sahiptir. EGABİS sistem üzerinde taraflar arasında kararlaştırılan işlemler başlamadan önce katlanılan giderlerin olması durumunda kanıtlarda dikkate alınarak bu giderlerin kesintisi yaparak sözleşmeyi feshedip kararlaştırılan hizmeti iptal edilebilecektir.


Madde 7.15 - Hizmet Verenler Madde 3.11’de belirtildiği üzere; işin mahiyetine göre her kabul edilen teklifin oluşması durumunda banka masraf ve komisyonları dışında %10 oranında hizmet bedelini kabul etmekte olup, kabul edilmeyen tekliflerle ilgili herhangi bir ödeme yapmayacaktır.

HİZMET BEDELİ İADESİ / CAYMA HAKKININ KULLANILMASI

Madde 8.1 - Teklif Modelinde Hizmet Alan kullanıcı, hizmetin ifa edilmemiş olması ve hizmete başlanmamış olması şartıyla, Hizmet Veren(ler) ile anlaşamamaları durumunda herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Hizmet Bedeli iadesi ilgili Hizmet Veren(ler) tarafından ve/veya EGABİS sistemi üzerinden Hizmet Verenlerin Sözleşme içerik sağlamak kaydıyla yapılacak olup "www.egabis.com/.tr" den talep edilemez. Hizmet Alan Web Sitesi üzerinden Hizmet Talebi’ni iptal etmek istediğinde gerekçelerini belirterek "www.egabis.com/.tr" bu durumdan haberdar etmelidir. EGABİS 7 ila 10 iş gününde bu işlemlerin iptal koşullarını sağlayıp sağlamadığını kontrol edebilir ve aksi durum olmaması ve/veya iade işlemini koşulları sağlaması durumunda gerçekleştirebilir.


Madde 8.2 - Teklif Modelinde, "www.egabis.com/.tr" Hizmet Veren(ler) ve Hizmet Alan arasında ödeme, hizmet iptali, indirim veya ücret iadesi gibi konulara ilişkin doğabilecek anlaşmazlıklarda hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Madde 8.3 - Rezervasyon Modelinde sözleşmeden cayma hakkı hizmet başlangıç saatinden 24 saat öncesine kadar kullanılabilir. Eğer Hizmet Alanın aktif, süresi geçmemiş aboneliği var ise ve taahhüt verdiği süre ya da hizmet sayısı bitmeden Abonelik Sistemi’nden çıkmak isterse "www.egabis.com/.tr" tarafından gerekirse belirlenen Cayma Bedelini ödeyerek cayma hakkını kullanabilir. Hizmet Alan Web Sitesi veya mail üzerinden Hizmet Talebini iptal ederek bu "www.egabis.com/.tr" durumdan haberdar etmelidir.


Madde 8.4 - Rezervasyon Modelinde "www.egabis.com/.tr" yalnızca aşağıdaki hallerde ilgili ücretin iadesi için iş birliği yaptığı ödeme kuruluşuna talimat verecektir:

  1. Hizmet Talebinin veya Anlaşmaya Varılan hizmetin usulüne uygun şartlarda veya mücbir sebep hallerine dayalı olarak zorunlu iptali;
  2. Hizmet Talebinin ilgili Hizmet Veren(ler)’e iletilememesi nedeniyle Hizmet Talebinin zorunlu iptali;
  3. Hizmet kapsamının Rezervasyonla uyuşmaması nedeniyle hizmetin kısmen veya tamamen zorunlu iptali.


Madde 8.5 - Online Ödeme Sistemi seçeneği dışındaki ödeme vasıtaları ile ödemesi yapılmış Hizmetlerde hizmet bedeli iadesi oluşması durumunda, Hizmet Veren(ler) tarafından doğrudan yapılabilecektir.

UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ VE YETKİLİ MAHKEME

Madde 9.1 - İşbu Sözleşme Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına tabidir.


Madde 9.2 - Taraflar, işbu Sözleşme’nin tatbik ve tefsirinden doğacak her türlü uyuşmazlıkları önce kendi aralarında sulhen halletmeye gayret ederler. Sulhen halledilemeyen uyuşmazlıkların çözümü için Adana Mahkeme ve İcra Müdürlükleri’nin münhasıran yetkili olduğunu kabul ve beyan ederler.

BİLGİLERİN SAKLANMASI VE DELİL SÖZLEŞMESİ

Madde 10.1 - "www.egabis.com/.tr" sisteminde kayıtlı kullanıcı bilgileri, teklifleri, yorum/değerlendirmeleri vb. en az üç (3) yıl boyunca saklanır.


Madde 10.2 - Taraflar bu Sözleşme’den doğabilecek uyuşmazlıklarda "www.egabis.com/.tr" ticari defter ve kayıtları ile "www.egabis.com/.tr" sistemlerinde saklanan verileri her türlü uyuşmazlıkta 6100 Sayılı HMK’nın 193. Maddesi gereği kesin delil kabul edeceğini beyan, kabul ve taahhüt ederler.


Madde 10.3 - Herhangi bir uyuşmazlıkta, uyuşmazlık konusu vakıaları ispata elverişli görüntü veya ses kaydı gibi veriler ile elektronik ortamdaki veriler ve bunlara benzer bilgi taşıyıcıları HMK’nın 199. Maddesi gereği belge niteliğindedir.


Madde 10.4 - Kullanıcılar, birbirleri arasındaki ilişkilerden tamamen kendileri sorumludur.


Madde 10.5 - Kullanıcılar birbiriyle ya da EGABİS çalışanları ile iletişim kurarken, ırkçı, herhangi bir grup veya kişiye karşı nefret söylemi, kişilik haklarına aykırı, onur kırıcı, hakaret içeren, taciz eden veya tacizi savunan, illegal & terörist faaliyetleri öven, haksız rekabet oluşturan, tehdit edici, müstehcen, lekeleyici, cinsel taciz oluşturan ve iftiracı nitelikte davranışlar sergileyemez, bu yönde içerikler kullanamaz. Aksi bir durum Kullanıcının haklarının sona erdirilmesi ve gerektiğinde durumun resmi makamlara bildirilmesini gerektirebilir.


Madde 10.6 - Gerek Hizmet Veren, gerek Hizmet Alan Kullanıcılar hakkında, hizmetin öncesi, hizmetin görülmesi ve hizmet sonrasında, herhangi bir suç oluşturan davranışlardan dolayı bir soruşturma açılırsa veya yargılama yapılırsa, EGABİS elindeki tüm bilgi ve belgeleri talep üzerine ilgili yargı makamlarıyla paylaşacaktır.


Madde 10.7 - Hizmet Alan veya Hizmet Verenler, kendileri veya bir başkası için hizmet almadığı veya sağlamadığı halde, lehte veya aleyhte yorum yazamaz, bir başkasının iş ürünleri, markası, ticari unvanı ve hizmetleri hakkında haksız rekabet yaratacak şekilde içerik yazamaz.

MÜCBİR SEBEPLER

Madde 11.1 - Hukuken mücbir sebep sayılan tüm durumlarda, geç ifa etme, eksik ifa etme veya ifa etmeme hallerinde EGABİS’ in herhangi bir tazminat yükümlülüğü doğmayacaktır.


Madde 11.2 - "Mücbir sebep", ilgili tarafın makul kontrolü haricinde ve "EGABİS"in gerekli özeni göstermesine rağmen önleyemediği olaylar olarak yorumlanacak olup, sayılanlarla sınırlı olmamak şartıyla doğal afet, savaş, yangın, grev, ayaklanma, isyan, kötü hava koşulları, altyapı ve internet arızaları, sisteme ilişkin iyileştirme veya yenileştirme çalışmaları ve bu sebeple meydana gelebilecek her türlü arıza, elektrik kesintisi mücbir sebep hallerindendir. Mücbir sebeplerin varlığı halinde EGABİS’ in sorumluluğu yoktur.

TİCARİ ELEKTRONİK İLETİ

Madde 12.1 - Kullanıcı bu Sözleşmeyi onaylayarak; EGABİS tarafından; üyelik bilgilerinde yer alan e-posta adresi ve telefon numarası kullanılarak veya Platformlar üzerinden EGABİS tarafından yürütülen genel ve özel kampanyalar, avantajlar, promosyonlar, ürün ve hizmet tanıtımları, reklâm, pazar araştırması anketleri, başarı hikayeleri, araştırmalar ve diğer müşteri memnuniyeti uygulamalarının sunulması, brokerlerin kendi iş ve işlemlerine ait etkileşimde bulunduğu kişilere portföy sunumları, bunlar hakkında bilgi verilmesi dahil olmak üzere kendisine detaylı bilgi; tanıtım; kampanya; indirim ve promosyon bilgileri içeren ticari elektronik iletiler gönderilmesine, bu Sözleşme ve diğer metinlerde belirtilen amaçlarla kendisi ile iletişime geçilmesine açıkça onay vermektedir.


Madde 12.2 - Kullanıcı, EGABİS’ e ait info@egabis.com.tr e-posta adresi üzerinden EGABİS ile iletişime geçerek her zaman ticari elektronik ileti almayı reddetme imkanını ücretsiz olarak kullanabilir. Reddetme hakkını kullanmış olmanız, EGABİS’ in tabi olduğu ilgili mevzuat hükümlerine göre tarafınıza gönderilmesi zorunlu olan bildirimlerin yapılmasına engel teşkil etmez.

KULLANICI SÖZLEŞMESİNİN YÜRÜRLÜĞÜ

Madde 13.1 - Bu Sözleşmesi elektronik olarak onayladığı an itibariyle yürürlüğe girmektedir.


Madde 13.2 - Taraflar arasında anlaşma ile varılmış tüm bu hususları içeren bu Sözleşme, daha önce Taraflar arasında akdedilmiş yazılı ve sözlü tüm düzenlemelerin yerine geçer.

SÖZLEŞMENİN YENİLENMESİ

Madde 14.1 - Gayrimenkul yönetimi, kira yönetimi ve bunların takibine ilişkin sisteme bağlı kullanım bedeli oluşmasında aylık ve/veya yıllık olarak ücret yenileme zamanı kullanıcıya bildirilir ve ödeme yapılmaması ve üyelik bedellerini yenilemediği takdirde sistemin kullanıcıya sunduğu yönetim ve takipleri gerçekleştiremeye bilir ve bu alanlar kapatılabilir, Buna bağlı olarak kullanıcı sisteme girdiği verilerde değişiklik yapamaz. Ancak daha önceki verilerini görebilir, ziyaretçi olarak platformu ödeme gerektirmeyen diğer özelliklerini kullanabilir.


Madde 14.2 - Kullanıcı tarafından internet siteleri web sitesine üye olabilmek için iş bu sözleşmenin, eklerinin ve kullanım koşullarının elektronik ortamda onaylanması ve kabul etmesi halinden sonra kullanıcı tarafından EGABİS platformu kullanılabilir. Sözleşmeyi kabul etmeyen kullanıcılar tarafından EGABİS platformu kullanılamayacaktır. Bu koşulları kabul etmediğiniz takdirde, platformu kullanmaktan lütfen vazgeçiniz.


Madde 14.3 - İş bu sözleşme EGABİS tarafından kullanıcının sisteme girişi onaylamasından itibaren yürürlüğe girecek olup taraflarca feshedilmediği takdirde süresiz olarak yürürlükte kalacaktır. Kullanıcı, sınırlı kullanıma sahip ücretsiz üyeliklerini herhangi bir neden göstermeksizin sonlandırabilir.

WEB SİTESİ İÇERİĞİ, SORUMLULUK SINIRLAMALARI TELİF HAKKI POLİTİKASI

Yürürlükteki kanunlar uyarınca yasal olarak müsaade edildiği ölçüde,

Madde 15.1 - EGABİS Web Sitesinin hatasız, kesintisiz ve güvenli olacağını ya da Web Sitesinin ya da üzerindeki herhangi bir içerik, arama veya bağlantının kullanımının belirli sonuçlar sağlayacağını taahhüt etmez ve


Madde 15.2 - EGABİS, Web Sitesinden indirilen herhangi bir dosyanın virüs ya da diğer kirli ya da bozucu özellikler taşımayacağını garanti edemez.


Madde 15.3 - Yürürlükteki kanunlar uyarınca yasal olarak müsaade edildiği sürece, EGABİS Web Sitesi ya da web sitesinin kullanımıyla ilgili olarak, herhangi bir üçüncü şahsın, Web Sitesi kullanıcılarının, reklam verenlerin ve/veya sponsorların fiil, ihmal ve davranışlarına ilişkin sorumlu değildir.


Madde 15.4 - EGABİS Web Sitesi’nin işletiminden veya koşullarının uygulanmasından doğan hiçbir veri kaybından sorumlu değildir.


Madde 15.5 - EGABİS koruma amaçlı makul tedbirleri almaktadır. Ancak kendisine ait bilgisayar ağına ve bu ağdaki mevcut veri tabanı bilgilerine yapılabilecek saldırılar sonucu Kullanıcı bilgilerinin kötü amaçlı kişilerin eline geçmesi ve bunların kötü niyetli kullanılması halinde doğabilecek sonuçlardan dolayı sorumluluk kabul etmez.


Madde 15.6 - EGABİS 3. kişilerin Web Sitesi’nin kullanımı ile ilgili davranışı sonucunda ortaya çıkan, bedensel zarar, duygusal rahatsızlık gibi fakat bunlarla sınırlı olmamak üzere, doğrudan veya dolaylı, maddi veya manevi her türlü zararı ve/veya bir Hizmet Veren’in verdiği hizmetlerden veya Online Ödeme Sistemi haricinde bir Hizmet Alan’ın verilen hizmet karşılığında Hizmet Veren’e ödeme yapmamasından dolayı doğabilecek zararlardan sorumluluk kabul etmez.


Madde 15.7 - Web Sitesi’nde sunulan görsel ve yazılı içerik, kişisel kullanım içindir. EGABİS Web Sitesi içeriğinde yer alan bütün alan adı, logo, grafik, ses, ikon, tasarım, metin, imge, html kodu, diğer kodlar, demonstratif, yazılı, elektronik, grafik veya makinede okunabilir şekilde sunulan teknik veriler, uygulanan satış sistemi, iş metodu ve iş modeli de dahil tüm materyallerin (“Materyaller”) ve bunlara ilişkin fikri ve sınai mülkiyet haklarının sahibi veya lisans sahibidir ve yasal koruma altındadır. Aksi belirtilmedikçe ticari ya da kişisel amaçlarla izinsiz veya kaynak göstermeksizin kullanılamaz. Kullanıcı’nın kendi resmi ve portföyü hariç olmak üzere, bu sitede yer alan herhangi bir unsuru diğer bir mecrada veya internet sitesinde yayınlaması yasaktır.


Madde 15.8 - Bu sayfaların tasarımında ve veri tabanı oluşturulmasında kullanılan yazılımın hakkı EGABİS aittir. Bahsi geçen yazılımın kopyalanması veya kullanılması, kullanılan yazılımların ve teknolojilerin tersine mühendislik işlemlerine tâbi tutulması kesinlikle yasaktır.


Madde 15.9 - EGABİS iletilen tüm yorum ve eleştirilerin telif hakları EGABİS aittir. EGABİS Söz konusu yorumlar üzerinde çeşitli değişiklikler yapmak, yorumları silmek veya tamamen kaldırmak hakkını saklı tutar ve yorumların bazılarını yayımlamayabilir. EGABİS, kullanım şartları, gizlilik prensipleri ve geçerli yasal düzenlemelere bağlı kalmak kaydıyla, kullanıcı hesabına bağlı olan bütün bilgiler, yorum ve eleştirileri kendi pazarlama faaliyetleri ile ilgili olarak kullanma hakkını saklıdır.


Madde 15.10 - Web Sitesi vasıtasıyla yayınlanan, fikir, tavsiye, açıklama, inceleme, teklif veya diğer bilgi ya da içerik, ilgili yazarlara aittir. Bahsi geçen içerikten tamamen söz konusu yazarlar sorumludur. EGABİS i) Web Sitesi üzerindeki herhangi bir bilginin doğruluğu, bütünlüğü veya faydasını garanti etmez veya (ii) Web Sitesi üzerinde gösterilen, herhangi bir şahısça verilmiş fikir, tavsiye veya açıklamanın doğruluğu veya güvenilirliğini kabul, tasdik etmez veya sorumluluk kabul etmez.


Madde 15.11 - Web Sitesi EGABİS kontrolü altında olmayan başka internet sitelerine bağlantı veya referans içerebilir. EGABİS bu sitelerin içerikleri veya içerdikleri diğer bağlantılardan sorumlu değildir.


Madde 15.12 - EGABİS Web Sitesi üzerinde yasadışı veya yasak olacak türden içeriği, Web Sitesi’nden kaldırma ve söz konusu ihlalcilerin üyeliğini sonlandırma hakkını saklı tutar. Gerektiğinde ilgili mercilere yönlendirebilir.

Bu hüküm, sayılanlarla sınırlı olmamakla birlikte aşağıdaki türden içeriği kapsar:

  • Irkçılık, herhangi bir grup veya kişiye karşı nefret ve fiziksel zararı teşvik eden içerik gibi, diğer Kullanıcıya açıkça saldırıcı nitelikte olan veya hakaret içeren;
  • Diğer Kullanıcıyı taciz eden veya tacizi savunan;
  • “Önemsiz posta”, “zincir mektup” veya istenmeyen toplu posta veya “spamming” iletimi içeren;
  • Yanlış veya yanıltıcı olduğunu bildiğiniz bilgileri teşvik eden;
  • İllegal faaliyetleri teşvik eden veya başkası hakkında kötüleyici ifadeler kullanan, haksız rekabet oluşturan, tehdit edici, müstehcen, lekeleyici ve iftiracı nitelikte davranışları teşvik eden;
  • Korsan bilgisayar programları veya linklerin verilmesi, üretim esnasında konulmuş kopya korumalı cihazları atlatmaya yönelik bilgi verilmesi veya korsan resim, ses veya video dosyaları verilmesi veya korsan resim, ses veya video dosyalarına bağlantı verilmesi gibi, başka birinin telifli eserinin yasadışı veya yetkisiz kopyalanmasını teşvik eden;
  • Yasaklı veya şifre erişimli sayfalar veya saklı sayfa ya da görüntüler içeren (başka bir erişilebilir siteden link olarak verilmeyenler);
  • 18 yaşın altındaki bireyleri sömüren cinsel veya şiddet içerikli malzemeler sağlayan veya 18 yaş altındaki bir bireyden kişisel bilgiler talep eden;
  • Yasadışı silahların üretimi veya alımı, başka birinin mahremiyetinin ihlal edilmesi veya bilgisayar virüsleri verilmesi veya oluşturulması gibi yasadışı faaliyetler hakkında öğretici bilgiler sağlayan;
  • Ticari veya kanun dışı amaçlarla başkalarından şifre veya kişisel tanımlayıcı bilgi talep eden;
  • Önceden yazılı onayımız olmadan yarışmalar, çekilişler, takas, reklam ve saadet zinciri gibi ticari faaliyet ve/veya satışlar içeren;
  • Başkalarına ait kişisel bilgileri kayıt eden, yayan, kötüye kullanan;
  • 3. Şahısların marka ve patent gibi, fikri ve sınai haklarını ihlal eden;
  • Haksız ticaret uygulamalarına yer veren ve rekabeti sınırlayan;
  • Ulusal ve/veya yerel tüketici koruma kanunlarını ihlal eden.


Madde 15.13 - Kullanıcı, EGABİS üzerinde oluşturmuş olduğu profil içeriklerinin çeşitli arama motorları tarafından indeksleneceğini, arama sitelerinin arama sonuç ekranlarında görüntülenebileceğini ve üçüncü kişi / kurumlar tarafından görüleceğini, profilde paylaştığı bilgilerin herhangi bir hukuka aykırılık içermesi durumunda bizzat kendisinin sorumlu olacağını peşinen kabul eder.


Madde 15.14 - Ticari veya mesleki olmayan amaçlarla hareket eden gerçek veya tüzel kişi Hizmet Alanlar, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince Tüketici sayılır.


Madde 15.15 - Tüketici sıfatına sahip Hizmet Alan, Hizmet Verenin ifa ettiği işler ile ilgili ayıplı mal ve ayıplı hizmet konusunda, Hizmet Vereni muhatap göstererek, malın veya hizmetin değerine göre Tüketici Hakem Heyetlerine veya Tüketici Mahkemelerine başvurabilir. Böyle bir durumda, EGABİS Hizmet Verene ilişkin iletişim bilgilerini ilgili hakem heyetlerine veya Tüketici Mahkemelerine sunabilir.


Madde 15.16 - EGABİS’ in sunmuş olduğu EGABİS Garantisi koşulları saklıdır.

SÖZLEŞMENİN İHLALİ VE FESHİ

Madde 16.1 - Kullanıcıların işbu Sözleşme hükümlerine aykırı davranması sonucunda oluşacak durumlarda, kullanıcılar www.egabis.com/.tr nin ve 3. Kişilerin uğrayacağı her türlü zararı karşılamakla sorumludur. "www.egabis.com/.tr" Sözleşme’nin ihlal edildiğini tespit ettiği takdirde işbu Sözleşmeden doğan talep haklarına halel gelmeksizin işbu Sözleşmeyi derhal tek taraflı olarak fesih edebilir, sözleşmeyi askıya alabilir, geçici olarak sınırlandırabilir veya diğer yaptırımları uygulayabilir.


Madde 16.2 - Taraflar işbu Sözleşmeyi diledikleri zaman sona erdirebileceklerdir. Sözleşme’nin feshi anında tarafların birbirlerinden olan alacak hakları etkilenmez.

EKLER

Kullanıcı, iş bu sözleşmede atıf yapılan eklerin sözleşmenin ayrılmaz parçası ve mütemmim cüz’ü olduğunu, sözleşmeye onay vermek ile sadece sözleşme içeriğini değil aynı zamanda atıf yapılan tüm eklerini de onaylamakta ve kabul etmektedir. Kullanıcı, EGABİS tarafından ileride sunulacak ürün/hizmetler için tek taraflı olarak belirlenecek kural ve şartların da iş bu sözleşmenin eki olacağını bilmekte ve KVKK Metninin birer unsuru olduğunu ve aynen onayladığını kabul etmektedir.


EK-1: Kişisel Verilerin Korunması Politikası, Çerez Politikası, Gizlilik Sözleşmesi


Bu Sözleşme "www.egabis.com/.tr" Web Sitesi kullanılmaya devam edildiği ve Kullanıcılara tarafından yeni bir sözleşme sunulmadığı sürece yürürlükte kalacaktır.